Tuesday, April 19, 2011

CUBEEEEEEEE!

Korang pernah cuba cubeecraft? so nice! you guys have to try it la. if banyak masa. kalau hujung-hujung sem macam ni memang dah tade masa nak buat benda alah ni. aku pun sempat buat dua je. tapi bukan aku jugak yang buat. sebab aku keras sikit nak buat benda-benda macam ni. ini pun dengan bantuan piji dan juga shinchan. terima kasih kawan-kawan sebab berjaya merealisasikan hobi aku yang selalu diimprovisasikan oleh nafsu sendiri. dengan semangatnya pada hari tersebut, aku terus mengajak piji ke Tesco untuk membeli kertas yang agak keras. sebab Thicker paper is recommended. siap beli mata pisau. balik-balik terus buat. okay. tak perlu cerita panjang. tengok je benda ni korang mesti dah dapat agak macam mana. :) 
Benda alah ni yang aku cakapkan!

Hasilnya!

Benda simple tapi menarik. kan sahabat blog sekalian?

Banyak lagi watak-watak, superheroes yang ada. aku pilih yang ni sebab simple. just test dulu boleh cari makan ke tak. ni yang paling senang. tak rumit. yang lain semua macam, fuhh. complicated. lepas ni aku mesti try watak paling favorite aku sepanjang zaman. Darth Vader!

0 Kata-kata Liar:

Post a Comment

| Top ↑ |