Thursday, May 12, 2011

betul-betul wwwow!

sekali lagi nak promote Digi. bagus betul syhr. promote benda yang dah established. tak tak. aku bukan nak promote DiGi. aku nak suruh kawan-kawan semua vote video. :D bukan sekali sahaja malah boleh berkali-kali. tapi di hari-hari yang lain la. sehari sekali je derrrr. sekarang rank dah number 3. a good result for me. but tarikh tutup dia Jun. so masih ada peluang nak beat number 1. kot? tak tahu. semua ni atas korang ye kawan-kawan. kalau dulu Dafi korang boleh vote, takkan aku tanak tolong kan kan? :P

okay okay. ni link untuk video tu.

vote vote vote vote vote vote!

okay. untuk step-step dia.
1) open link tu. then tengok la dulu video tu. video biasa-biasa jeee brooo.

2) pastu tengok dekat bawah video tu, ada tulis Please Login / Register with Facebook to vote.. 


3) lepas log in with FB, baru la ada button vote keluar di bawah video itu.


4) senang kan? so, kalau senang, vote la hari-hari. plssss. merayu nii. :P



p/s sebenarnya banya category aku submit, tapi focus dekat video ni je. thanks :)


MACAM BIASA, AKU MEMANG SAYANG KORANG. :)

0 Kata-kata Liar:

Post a Comment

| Top ↑ |